شرکت لوارا پمپ و پمپ لوارا
نوشته شده توسط : حسین شجاعی

در این مقاله قصد داریم مختصری راجع به شرکت لواراپمپ و محصولات آن صحبت کنیم. لوارا پمپ به عنوان يك برند معروف توليدكننده پمپ در سال 1968 در مونتچيو مگيگيور ، در نزديكی ونيز در ايتاليا تأسيس شد؛ جايی كه هنوز هم دفتر مركزی آن مستقر است. در ساختمانی كه توسط معمار رنزو پيانو طراحي شده است.

شرکت لوارا با بهره مندی از توان بالا و دانش فنی تمامی رنج های پمپ آب را تولید نموده است. انواع پمپ لوارا شامل پمپ زمینی ، پمپ طبقاتی ، پمپ کف کش ، پمپ لجن کش ، شناور و پمپ سیرکولاتور لوارا می باشد. برای توضیح در مورد پمپ طبقاتی لوارا ابتدا بایستی به این سؤال بپردازیم که پمپ طبقاتی چیست؟ معمولاً پمپ دارای هد و دبی مشخصی می باشد. اگر شما نیاز به هد بالایی داشته باشید از پمپ آبی استفاده می گردد که دارای بیشتر از یک پروانه باشد. حال اگر هد مورد نیاز از حدی بیشتر لازم باشد پمپ دارای پروانه های متعددتری می باشد. این پروانه ها در پمپ آب طبقاتی به صورت موازی بر روی یک محور سوار می شود و تشکیل طبقاتی از پمپ را می دهد که به همین دلیل به آنها پمپ آب طبقاتی می گویند. پمپ آب طبقاتی لوارا SV جزء بهترین پمپ آب طبقاتی ایتالیایی می باشد و کاربرد فراوانی در صنعت دارد. پمپ طبقاتی عمودی لوارا از جنس استیل می باشد و بسته به نیاز از استیل 316 و نوع خاصی از استیل نگیر ساخته شده است.  الکتروپمپ طبقاتی لوارا استنلس استیل مدل E-SV با دبی حداکثر 120 متر مکعب بر ساعت و هد حداکثر 330 متر و رنج دمایی سیال 30- تا 120+درجه سانتی گراد، از جنس استیل 316 و مخصوص پمپاژ سیال با هد مورد نیاز بالا می باشد. به طور کلی پمپ طبقاتی عمودی به عنوان پمپ آب کشاورزی ، پمپ آب صنعتی ، پمپ تصفیه آب در سیستم RO، پمپ آب فواره و پمپاژ سیالات خورنده مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ هاي جتي لوارا جهت انتقال آب به صورت زميني استفاده مي شوند، جنس اين پمپ ها از چدن و استيل بوده و پروانه هاي آنها از نوريل، برنج يا استيل مي باشد. سري BGM در اين نوع دسته بندي قرار مي گيرند كه از نوع استيل مي باشند.

پمپ هاي تك پروانه لوارا پمپ هاي سانتريفيوژي هستند كه در مصارف خانگي كوچك و متوسط استفاده مي شوند و در صورت اتصال به منبع هاي تحت فشار، يك سيستم فشار قوي را به وجود مي آورند. اين نوع از پمپ آب معمولا به سري هاي CO,NSCE,ESHE تقسيم بندي مي شود.

پمپ آب لوارا طبقاتي افقي و پمپ آب لوارا طبقاتي عمودي نيز از نوع پمپ هاي سانتريفيوژي هستند كه پوشش آن ها به دو قسمت تقسيم شده است. اين نوع پمپ ها با پمپ هاي مكنده متفاوت هستند چراكه نازل مكنده، نازل تخليه و روكش، همگي در يك بخش قرار گرفته اند. سري HM و SV در اين دسته بندي ها قرار مي گيرند.

لازم به ذكر است به دليل اينكه شركت لوارا، پمپ محيطی كوچك توليد نمي كند پمپ هاي خانگی كوچك كه در بازار با اين نام عرضه می شوند همگي غير اصل و توليد چين هستند.

براي اطلاع از ليست، قيمت، خريد انواع پمپ لوارا مي توانيد به سايت ونداد تجهيز مراجعه و با كارشناسان فروش ونداد تجهيز مشورت كنيد.




:: برچسب‌ها: پمپ لوارا , انواع پمپ لوارا , خرید پمپ لوارا ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: